[ /]

Nieuwe dirigent vanaf september 2023 Jan Willem Docter

Met het Paasconcert van 2023, hebben we als Hervormd Gemengd Koor Rijssen het Passie en Paasoratorium van Hans Boelee gezongen, naar het Evangelie van Markus. Dit was een afwisselend programma met declamaties door dominee van het Goor, samenzang werd op het orgel begeleid door Andries Bogerd, solozang door Karel Bogerd, bariton en Joalien van de Houten, sopraan en koorzang. Paulien Westen bespeelde de hobo. Het was een genot om dit te mogen zingen met elkaar.

Dit jaar willen we het paasoratorium “Van liefde ongekend” van Johan Bredewout en Hans de Ruiter zingen. Dominee van het Goor zal de declamaties doen. Verder werken mee:

Trompet: Jelle Elsman en Jan Schreurs

Hobo: Marie Louise Waanders

Dwarsfluit: Rita Baan

Orgel: Niek Haase

Piano: Jan Willem Docter

Paasoratorium 2024.

Houdt u/jij van zingen? En vindt u/jij het leuk om tijdelijk in een koor mee te zingen? Dan zoeken wij u/jou!

Voor Pasen 2024 zijn we als Hervormd Gemengd Koor Rijssen, een Paasoratorium aan het instuderen. Komt u ons Hervormd Gemengd Koor Rijssen tijdelijk versterken?

We oefenen elke donderdagavond in kerkelijk centrum de Ark (Arkeheem 2) te Rijssen van 20:00 uur tot 22:00 uur. Met tussendoor een koffie/theepauze.

Het Paasconcert vindt 30 maart plaats in de Schildkerk te Rijssen

U bent van harte welkom!